Wednesday, December 16, 2009

Arwenzshop

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog.....

hehehehe.. salam 1 Malaysia..... aku baru berkecimpung dalam dunia blog ni.... saja nak mencuba... akhirnya aku dapat gak sesuatu yang aku dapat kongsi melalui blog ni... semua ni bermula dengan idea seorang auntie ku ( seorang ibu tunggal ) yang meminta pertolongan ku untuk memasarkan Tasbih Mutiara ni.... pastu dengan ikhlas hati aku cubalah pasarkan melalui blog ni... dengan perasaan simpati dan terharu dengan usahanya untuk mendapatkan rezeki melalui penghasilan Tasbih mutiara buatan sendiri ini so aku wujudkanlah blog ni....

so aku sekarang berniat untuk menjadikan blog ni sebagai hala tuju untuk membantu ahli keluarga ku atau kawan-kawanku yang ingin mencuba memasarkan apa2 produk untuk di jual.. dengan tema " membeli sambil bersedekah" di harap kawan2 semua sokonglah niat aku ni heheheehe.....

oklah nanti aku berceloteh lagi k..... salam perpaduan..........................

0 Comments:

Post a Comment